video

video

czwartek, 8 lipca 2010

Na ulicy Długiej w Gdańsku

Zdjęcia z okresu wiosennego :)


5 komentarzy:

  1. Lubie to miejsce ma swój specyficzny urok. Miłe wspomnienie. Chyba muszę odwiedzić znów Gdańsk, bo dawno tam nie byłam.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk rzeczywiście jest trochę daleko od Kielc.
    Zawsze jednak pozostanie moim ulubionym miastem.
    Jest to po prostu cudne miejsce i ja nic na to nie poradzę, że tak mi się tam podoba.
    Dzięki, że mam okazję do oglądania przepięknego grodu nad Motławą.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, że wymyślono fotografię.
    Też uwielbiam patrząc - wspominać.
    Dziękuję za miłe słowa :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tam, szkoda, że dawno nie byłam, a nawet jak byłam to w celach służbowych, co nie dawało możliwości docenienia urody Gdańska:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam raczej na wyjazd urlopowy. Tu po prostu trzeba mieć zapas czasu, tyle urokliwości na kazdym kroku :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam!